Spirala hormonalna Mirena
#41
eeeee karla może i są skutki uboczne ale jakie fajne, duzzzze cucunie :D
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i wykorzystywanie na innych serwisach lub stronach internetowych zdjęć i treści mojego autorstwa. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U.Nr 24,poz.83).
Odpowiedz
#42
June z tymi dużymi to przesadzilaś :-) Choc moze trochę wieksze! Ale bolą tak, że spanie na brzuchu i boku jest niemożliwe... Minie? minie? powiedzcie że to minie... :-)
Siła jest kobietą...
Odpowiedz
#43
Oklady ze zbitej kapusty sa rewelacyjne na bolace cycki :)
Odpowiedz
#44
maść z arniki tez:)
minie , minie :D
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i wykorzystywanie na innych serwisach lub stronach internetowych zdjęć i treści mojego autorstwa. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U.Nr 24,poz.83).
Odpowiedz
#45
Z tymi liscmi kapusty to pamietalam tylko po porodzie... Masc z arniki kupie jutro bo w pracy praktyczniejsza! Dziekuje buzki
Siła jest kobietą...
Odpowiedz
#46
Musze sie podzielic z Wami historia mojej znajomej z pracy bo mnie osobiscie mega zdziwila a dotyczy mireny wlasnie. Mija znajoma dzieciaki w wieku 16,14,3 lata same dziewczyny oznajmia ostatnio ze jest w ciazy nie bardzo jej to pasuje ale coz jej dcyzja chce miec to guzik. Nie wiem czy napewno ale nie mysli o aborcji wiec ja tez nic nie mowie. Jakiez jest moje zdziwienie jak ostatnio na kawie mowi mi ze miala zalozona wkladke mirene pol roku temu jeszcze na poczatku miala krwawienia potem nagle ustalo poszla do gina konowala co jej ja zakladal 25 kwietnia zrobil usg powiedzial ze wkladka jest i wszystko ok po czym oba zaniepokojona rosnacymi cycami i mdlosciami idzie do niego a on jej kur... oznajmia ze jest w ciazy a slad po wkladce zaginal. Czujecie nie ma jej. Zaplacila 1200 zeta i jest w ciazy to jeszcze wklady kurna nie ma  wnerw co jest grane bo ja wymiekam. Chce zalozyc druta jak uporam sie z torbiela zwyklego miedzianego ale teraz to jestem zielona co moglo sie stac mogla wypasc a ona nie zauwazyla??? Czy gin skasowal 1200 i pogrzebal i nie zalozyl??
Odpowiedz
#47
dostała zdjęcie usg ze spieralą?
mogło się stać tak że spirala wrosła w płód, ale to najgorszy z możliwych scenariuszy
Potrzebujesz kontaktu telefonicznego, dzwoń na numer 22 29 22 597, 725 892 134, 737 769 715
Odpowiedz
#48
I tak byłoby ją wtedy widać
Odpowiedz
#49
Musze ja zapytac czy zrobil jej usg po zalozeniu teraz podobno widzi tylko plod a spirale wcielo. Niezla zagwostka kurna kto teraz ponosi odpowiedzialnosc ciaza jest ok ale co z kasa 1200 zl gdzie.....w piz....e
Odpowiedz
#50
Odpowiedzialność ponosi uprawiający sex ubaw nie ma 100% antykoncepcji ;)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości