Ból po założeniu spirali
#1
cześć
Dzisiaj Ok 11:00 założyłam miedziana spirale, nie rodziłam, mam przodozgieta macice, zakładało się ciężko, ból przy założeniu był straszny. Od założenia odczuwam ból, nie jest jakiś okropny ale jednak stały i bardzo utrudnia życie. 

Czy ktoś z Was tak miał? Martwię się.
Odpowiedz
#2
Tak. Komfort po zalozeniu spirali spada. Macica chce wypchnac cialo obce i kurczy sie dlatego czujesz bol. (Miedzy innymi)
Organizm musi sie przyzwyczaic do ciala obcego wewnatrz. Troche to czasu zajmuje.
Pozniej tez mozesz czuc bole, czesto przed okresem. Mnie bardzo dokuczaly na poczatku, pozniej tak po pol roku mozna powiedziec ze nie widzialam roznicy.
Jaka zalozylas?
Czy lekarz nie dal ci znieczulenia w szyike macicy?
Nie chcemy dyskuzji ideologicznych, rozmów czy postępujemy słusznie czy nie, oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! https://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2
Odpowiedz
#3
CU375 pregna. Nie dostałam znieczulenia.
Ból już wczoraj minął także Ok. Mam kontrole we wtorek i usg żeby sprawdzić czy dobrze wszystko jest ułożone i do tego czasu miałam zaleconą wstrzemięźliwość seksualna której oczywiście się nie trzymam. Czy to może mieć jakieś skutki uboczne? Stwierdziłam ze nic złego mi się nie stanie jak się dobrze czuje ale nie jestem przekonana bo lekarz powiedział „proszę nie uprawiać seksu do kontroli, przecież i tak Pani krwawi”, a ja sobie pomyślałam „co z tego?!”
Odpowiedz
#4
lekarz zaleca wstrzymanie się ze współżyciem ze względu na podwyższone ryzyko infekcji, a nie dlatego, że tak sobie wymyślił.
Odpowiedz
#5
(06-10-2018, 17:32)pani.matcha napisał(a): lekarz zaleca wstrzymanie się ze współżyciem ze względu na podwyższone ryzyko infekcji, a nie dlatego, że tak sobie wymyślił.
Dzięki za info, nie zostało mi to wyjaśnione.
Odpowiedz
#6
To nie do konca tak
Jonu miedzi, ktore wydzielaja sie pomału działaja przeciwzapalnie. To jest wielka zaleta miedzianki :)
Infekcje moga byc takie same jak w trakcie seksu podczas okresu.Jesli masz stalego partnera to nowych bakterii nie ma. Moze lekarz jest przeciwny seksu w tym czasie dlatego tak powiedzial.
Ja uwazam, ze lepiej sprobowac seksu przed kontrola. Bedziesz wiedziec czy partnerowi nie przeszkadza, czy nie przesuwa sie, czy ciebie nie boli w trakcie.
Moj powiedzial, ze po założeniu moge od razu wspólzyc, po kontroli dawał gwarancje ze jest ok :) zmiał sie ze jak zajde w ciaze to on bedzie płacił alimenty :P
no i nie płaci :D
Nie chcemy dyskuzji ideologicznych, rozmów czy postępujemy słusznie czy nie, oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! https://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2
Odpowiedz
#7
Matka jak zawsze niezawodna :-) dziękuje Ci za rady, wszystko jest w porządku. Dam znać po kontroli jak tam. Generalnie poza ta sytuacja wszzystko okej, lekarz miły założył spirale na NFZ, ja tylko ja kupiłam za śmieszne pieniądze. Poza tym fajnie, ze się w ogóle zgodził, bo wiem ze nie chcą zakładać ich nierodka.
Odpowiedz
#8
wow, to gratulacje ze sie zgodził.
Zrobł ci to w zabiegowym czy musiałaś położyc sie do szpitalai
Nie chcemy dyskuzji ideologicznych, rozmów czy postępujemy słusznie czy nie, oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! https://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2
Odpowiedz
#9
Normalnie w gabinecie.
Odpowiedz
#10
Zajebiscie!
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i wykorzystywanie na innych serwisach lub stronach internetowych zdjęć i treści mojego autorstwa. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U.Nr 24,poz.83).
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości