prezerwatywy
#51
CeeM, to temat sprzed ponad dwóch lat ubaw
Jesteś przeciwnikiem aborcji ?? To jej sobie nie rób i daj spokój tym, którzy jej pragną :)
Odpowiedz
#52
????
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i wykorzystywanie na innych serwisach lub stronach internetowych zdjęć i treści mojego autorstwa. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U.Nr 24,poz.83).
Odpowiedz
#53
ubaw ahahahahha no to cem polecial tarciem po calosci ubaw
Odpowiedz
#54
No i co z tego, że z przed dwóch lat? Problem(ogólny) się rozwiązał, już prezerwatywy są oki? :D
oklasky CeeM  oklasky
 
Odpowiedz
#55
prezerwatywy nie są ok bo to zawsze śmierdząca guma :P ale przynajmniej w większości przypadków działają :-)

nie lubię prezerwatyw ale Skyn i ultracienkie z Durexa dają jeszcze radę.
Odpowiedz
#56
(14-02-2017, 15:51)santamaria napisał(a): nie lubię prezerwatyw ale Skyn i ultracienkie z Durexa dają jeszcze radę.
Dodatkowo te Skyn są bezlateksowe, co osobiście bardzo doceniam ze względu na alergię ;)
Koliber potrafi latać do tyłu, ucząc nas, 
że możemy spojrzeć wstecz w naszą przeszłość ale ciągle musimy iść naprzód.
Odpowiedz
#57
no i chyba dzięki temu też tak nie śmierdzą gumą.
Odpowiedz
#58
(14-02-2017, 16:59)santamaria napisał(a): no i chyba dzięki temu też tak nie śmierdzą gumą.
Dokładnie. Według mnie mają słabo wyczuwalny zapach. Są cienkie, więc to też na plus ;)
Koliber potrafi latać do tyłu, ucząc nas, 
że możemy spojrzeć wstecz w naszą przeszłość ale ciągle musimy iść naprzód.
Odpowiedz
#59
Dziewczyny! Wiem, że temat stary, ale mam do Was pytanie. Byłam właśnie na zakupach i wzięłam ''na próbę'' te lidlowskie, czerwone gumki :D Czy macie jakieś nowsze doświadczenia z nimi? Na internecie wyczytałam, że są pewne, bo mega grube i przez to porządne ;)
Od siebie mogę polecić Durex'y prążkowane.
Odpowiedz
#60
durexy prążkowane znam i polecam również ale lidlowskich niestety nie umiem sie wypowiedzieć
Nie chcemy dyskuzji ideologicznych, rozmów czy postępujemy słusznie czy nie, oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! https://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości