Kobiety w Sieci
okres a tabetka dzień po - Wersja do druku

+- Kobiety w Sieci (https://www.maszwybor.net)
+-- Dział: A jak antykoncepcja/ Contraceptives (https://www.maszwybor.net/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Dział: Antykoncepcja po stosunku/ Emergency contraception (https://www.maszwybor.net/forumdisplay.php?fid=5)
+---- Dział: Tabletka do 120h po (https://www.maszwybor.net/forumdisplay.php?fid=80)
+---- Wątek: okres a tabetka dzień po (/showthread.php?tid=5768)



okres a tabetka dzień po - Wikuś - 24-05-2021

Hej dziewczyny! Nie znalazłam nigdzie takiego wątku także pozwoliłam sobie utworzyć nowy i zapytać o wasze doświadczenia.
1 maja (koło 17) miałam stosunek w którym doszło do pęknięcia prezerwatywy (zraz na początku). 2 maja ( o 11) przyjęłam tabletkę EllaOne. Wg wcześniejszych cykli owulacja powinna wypadać na 4 maja. Nie miałam żadnych skutków ubocznych, ani plamień. Od 10 maja przez 3 kolejne dni obserwowałam u siebie śluz jak w dni płodne, co mogłoby świadczyć o zadziałaniu tabletki i przesunięciu owulacji. Mimo tego dziś mam 34 dzień cyklu a okresu brak. Czy Wam EllaOne powodowała takie wydłużenie cyklu? Wg ulotki cykl może być taki jak zwykle, dłuższy lub krótszy. Zaczynam się martwić, mimo że nie mam żadnych ciążowych objawów ciążowych jak poprzednim razem. Nie bolą mnie piersi ani nie mam mdłości. Podzielcie się swoimi doświadczeniami z EllaOne


RE: okres a tabetka dzień po - o_lisek - 24-05-2021

Przesunięcie w tym cyklu zdarza się naprawdę często. Dla spokoju ducha możesz zrobić test ciążowy czy beta hcg, jeśli dręczy Cię to mocno, ale jeśli nie to spokojnie czekaj na miesiączkę :)
Ja miałam różne doświadczenia, bo brałam i ellę, i escapelle, w różnych momentach cyklu, tak naprawdę za każdym razem było inaczej, więc ciężko porównywać się z innymi w ogóle.


RE: okres a tabetka dzień po - Matka - 25-05-2021

rób test ciążowy, tak długo okres nie powinien się przesunąć


RE: okres a tabetka dzień po - [email protected] - 03-06-2021

Hej. Od 5 dni mam miesiączkę, w porównaniu do wszystkich moich miesiączek jest dość skąpa (normalnie mam bardzo obfite krwawienie przez pierwsze 4/5 dni a miesiączka trwa średnio 10 dni, mam tak od kilku lat wiec wydaje mi się to normalne-taki mój urok). Dzisiaj czyli 5 dnia miesiączki jest bardzo znikoma ilość krwi. Chce zaznaczyć ze 16 maja przyjęłam tabletkę EllaOne, 36h po stosunku (biorę tabletki Vines ale w dniu stosunku miałam biegunkę stad moja decyzja o tabletce dzień „po”). Moje pytanie to - Czy mniej obfite krwawienie może być spowodowane wzięciem tabletki? Nie mam żadnych innych dolegliwości, nigdy nie miałam bolesnych miesiączek, boli mnie głowa od tygodnia dosyć często ale od rozpoczęcia okresu dojrzewania cierpię na lekkie migreny kilka razy w miesiącu. Zrobiłam dzisiaj test ciążowy wynik negatywny, przed krwawieniem również zrobiłam 3 testy i również negatywne.


RE: okres a tabetka dzień po - o_lisek - 03-06-2021

Hej, wygląda na to, że nie masz się czym martwić. Jeśli Twoje wątpliwości będą się utrzymywać to zrób beta hcg lub usg (w poszukiwaniu bardziej przyczyny tych miesiączek). Nie napisałaś ile masz lat, ale 10 dniowe obfite miesiączki nie brzmią jak coś normalnego, warto to zdiagnozować i leczyć, najlepiej nie u przypadkowego ginekologa, A u takiego z rekomendacji. Jest możliwe, że ta miesiączka jest inna z powodu ellaone. Jest też szansa, że zmiana jest trwała, bo zadziała się coś hormonalnego choćby, ale na razie trudno stwierdzić.


RE: okres a tabetka dzień po - [email protected] - 03-06-2021

Mam 24 lata, przynajmniej od 8 lat mam takie miesiączki, zawsze było wszystko w porządku,  regularne bezbolesne. W 2018 zaszlam w ciąże i urodziłam zdrowa córeczkę, po porodzie dowiedziałam się ze mam tyłozgięcie macicy i to na tyle z moich jakiś schorzeń ginekologicznych :)  teraz rano robiłam test, negatywny (stosunek był 14.05)


RE: okres a tabetka dzień po - [email protected] - 03-06-2021

Mój test ultra czuły 10mlU