Kobiety w Sieci

Pełna wersja: Spadek libido przy tabletkach anty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dziewczyny! Od 4mc biorę tabletki dwuskladnikowe o niskiej zawartości hormonu vibin mini. Bardzo dobrze je toleruje, jedyny skutek uboczny to całkowity brak ochoty na seks. Z prawie nimfomanki zrobiłam się aseksualna. Nie chcialabym rezygnować z tej antykoncepcji, bo bezpieczniej się czuje niż z samą prezerwatywa. I stąd moje pytanie czy sama zmiana tabletek na inne może pomóc? Czy polecacie może coś innego?
Noo przechodziłam to nawet mojego gina się pytałam czy jest jakiś sposób na to ale niestety jeszcze się taki nie urodził co by wymyślił jakaś niebieska pigułkę dla kobiet. Zmiana tabletek nic nie pomoże takie są uroki antykoncepcji . My lecimy teraz na gumach . Bo przytrafiła nam się niechciana ciąża .
Miałam tak samo i niestety zrezygnowałam z tabletek tylko przez to. Mijało się to totalnie z celem żeby je brać skoro do niczego nie dochodziło.
Dzięki dziewczyny za odpowiedzi